NU HAR JOBBET KOMMIT IGÅNG IGEN

Hej på er läsare!
 
Semestern är över för den här gången och jobbet har så sakteliga kommit igång igen. Jag och mina kollegor har lagt schema, träffat våra övriga kollegor, fått information om det nya läsåret, planerat läsåret och möblerat i våra klassrum.
 
Jag ser verkligen fram emot att få träffa mina kära elever igen efter det långa sommarlovet. Jag kommer den här terminen att ha nästan all undervisning i min 5-6:a, förutom ett NO-pass i 3-4:an och slöjd i årskurs 3 - 6 på Killebergsskolan samt Visseltoftaskolan.. Som vanligt blir det matematik, svenska, no, so, idrott och slöjd som jag undervisar i. Nytt för i år är att jag också kommer undervisa i engelska, vilket jag aldrig har gjort - men lärare som jag är så ska det väl gå bra det också.
 
Helgen har smyckats med musicerande, städande, god mat, planerande och lite träning också. =)
 
Over and out for this time! // Jimmy Spelman