EN MÅNAD HAR GÅTT...

...och Jimmy Spelman mår bra.
 
Lägenheten har blivit lite mera tom nu när man bor där ensam. Men efter att Marica flyttade har jag möblerat om, sorterat en massa material, slängt en del saker som inte används, skänkt en del saker till Second hand och hängt upp gardiner. Jag har nog lyckats få det trivsamt för min egen del nu i alla fall. Det var inte otrivsamt med Marica och emellanåt är det lite ensamt, men jag tror vi båda mår bäst av att vara ensamma. Vi var inte helt rätt för varandra helt enkelt.
 
Men det går ingen större nöd på mig. Jag lagar mat, diskar, städar, tvättar, arbetar, tränar, spelar och slöjdar emellanåt. Livet rullar på i alla riktningar tycker jag.
 
Ibland är det trevligt att bara skriva ett par rader såhär, just nu kommer jag inte på så mycket att skriva.
Men det blir mer en annan gång!
 
Kram på er från Jimmy Spelman