En upptagen man!

Hej!

Tyvärr är det inte Jimmy själv som skriver ..
han är en upptagen man minsann. Jag lånar hans blogg lite medan han är på jobbet. Hihi! Jag är säker på att det inte gör någonting. Jag tycker att det är ganska tomt här inne, tycker inte ni det?
Visst borde Jimmy bli lite bättre på att uppdatera er om vad som händer och sker i hans liv?
Räck upp en hand om ni håller med :) *jag räcker upp två*
 
Men, Jimmy är på sluttampen av hans första år som studerande och det är ganska mycket där kring. Han håller på att öva inför spelning på bröllop och jobbar massor så det är mycket som tar hans tid.
Sen skall väl jag också erkänna att jag snott mycket tid av honom det senaste, jag drog med honom till Gekås, jag har dragit med honom på loppisar, fått honom att spela tvspel med mig, kolla på filmer och sjungit och spelat för mig. Men, jag vet att ni gärna hade velat höra/se honom spela va? Eller hur?
Skicka massa kommentarer till honom nu så skall vi tillsammans få till hans första videoblogg med Jimmys spelande/sång. Hihi!
 
Det var lite från mig. Nu skall jag återgå till min egna blogg :D