Min blogg!

Hej på er alla!
 
Nu har jag äntligen hamnat i bloggens värld. Jag har funderat många gånger på detta och nu har det äntligen blivit av. Jag har god hjälp av min lilla sötnos Marica, som för övrigt har en egen blogg. Tack vare det kan denna blogg bli uppdaterad och på det sättet intressant på alla sätt.
 
Vad ska denna blogg handla om då? Ja den kommer spegla min vardag och mina intressen väldigt mycket:
- Musik
- Instrument
- Träning
- Kampsport
- Slöjd
- Och en hel del annat
 
Jag ser fram emot detta och hoppas mitt bloggande kommer bli bra på alla sätt.
 
// Klart slut!



.: Fästmön :.
2013-07-11 | 11:53:57 | http://www.mizca.se
Jag hoppas designen blir bra så bloggen kan se normal ut, för just nu ser det ju ganska dumt ut ;) Hihi!
Men kul att du börjar blogga också ;) Även om jag vet vad som händer i ditt liv så är det najs att läsa, jag gillar när du skriver.