LITE BLANDAD KOMPOTT

Hej på er!
 
Nu har det hänt lite saker igen.
 
28/7: Jag befann mig i Älmhult, tog en cykeltur på 2,2 mil och tränade lite jodo sedan. I övrigt blev det lite låtfixande och grejande. Jag fick ett meddelande av en kompis som frågade om jag kunde hjälpa till med att visa judo i Broby. Jag tackade ja.
 
29/7:  Jag åkte till Broby efter en lugn morgon med frukost och spelande. Jag träffade en massa glada ungdomar ifrån Ukraina som ville prova judo. Anders och jag blev kastade hit och dit och fick svettas en hel del. Men kul var det!
 
Söndagen den 30/7 blev det en del packande och sedan åkte jag till en kompis i Jönköping. Vi umgicks först hos henne ett par dagar och sedan åkte vi på semesterresa till Karlstad. Vi hade rätt skoj där. Vi hälsade på en kompis till henne i Sunne, vi var på ett badhus (kombinerat bad och äventyrsställe), åt god mat, gick i affärer och besökte även Gustav Frödings födelseplats. Idag den 4/8 körde vi hemåt igen.
 
Nu blir det lite dagar i Älmhult i en vecka. Men innan den här veckan är slut blir det spelmansträff i Lönsboda (detta blir på söndag). Det ser jag fram emot. Jag har övat in ett program som jag ska framträda med =).
 
Over and out till then! // Jimmy Spelman