ETT LITET MIDSOMMARINLÄGG

Hej alla läsare!
 
Nu är judoterminen avslutad, jobbet i Fjälkinge är avslutat och det första studieåret i Linköping är avslutat (så när som på ett par saker som behöver justeras).
 
Nu är det bara att slappa och ta det lungt då? Eller?
 
Nä inte riktigt så. Ni som följer min blogg vet ju vem jag är vid det här laget. Full av projekt från början till slut. Vad har jag för projekt på gång den här sommaren då? Jag kan ju nämna några:
- Åka på och stå på loppisar med min sötnos Marica
- Åka till Vimmerby, campa och gå på Astrid Lindgrens värld
- Träna löpning, iaido och jodo 
- Spela på mina instrument och försöka förbättra mitt spel
- Öva till och spela på ett bröllop
- Åka på en spelmanstämma i Lönsboda
- Justera min vevlira och få den spelduglig
- Fixa till de små resterna jag har i den senaste kursen i Linköping
- Fundera över den kommande tjänsten i Älmhult, lägga upp lite planer och tankar
 
Så, det ska nog inte bli några problem att få den här sommaren att gå. 
 
Over and out för idag!
 
// Spelmannen