Ett inlägg från fästmön!

Hej Jimmys läsare.
Detta är Jimmys fästmö, Mizca som skriver. Jag tänkte jag skulle ta och uppdatera hans blogg lite grann. Hehe!

Han har ju inte riktigt tiden till sånt här iomed nytt jobb och massa plugg och annat som tar tid. Men så är det!
Jag ville bara berätta för alla hur mycket Jimmy betyder för mig. Hur lycklig han gör mig varje dag. Även om vi gnabbas och bråkar nångång emellanåt så är lyckan ändå total när det är HONOM jag får bråka med och ingen annan.
Det har aldrig funnits någon som tagit mig med sån storm som just Jimmy har gjort. Ingen som sett mig på samma sätt som han, inte skämt bort mig på samma sätt och antagligen inte älskat mig på samma sätt som han gör. 
För mig är detta stort. Även om jag en gång vart gift så har jag aldrig vart så här lycklig tidigare - jag har aldrig känt en sån trygghet som jag gör nu.

Tänkte berätta en liten (pinsam) grej så kanske ni förstår tryggheten jag känner! Fånigt kanske men med mina ex har jag aldrig kunnat borsta tänderna samtidigt på samma toalett av någon anledning men med Jimmy är det inga problem. Han tittar inte konstigt eller skrattar elakt mot mig om jag har tandkrämsrester runt hela munnen eller dreglar (vilket jag gör på nätterna :)) vilket är ganska skönt. Jag kan numera tillochmed kissa med öppen dörr även om Jimmy är hemma vilket jag ALDRIG kunnat innan. Det är fånigt men den där tryggheten som gör att jag vågar/klarar detta är enorm. Och allt tack vare att Jimmy älskar mig för den jag är.
De andra har sagt liknande - Jag älskar dig för den du är - men det kan de inte har gjort för jag har ju aldrig känt det tidigare.

Jimmy, du är mannen för mig, du är livet, min själ, min pusselbit och du är stjärnan i min film! 
 
 



.: Ida Tallhed :.
2014-01-22 | 15:33:46 | http://idatallhed.blogg.se/
Åh så fint skrivet mizca ♥ jag är övertygad om att han känner samma sak som dig :)
.: mizca pizca :.
2015-09-30 | 10:11:21 |
i löv yå
Svar: Du e la knäpp du! =)
spelemannens.blogg.se