MYCKET PÅ GÅNG....

Hej alla läsare!
 
Livet rullar på och det händer en hel del saker. Det har hänt mycket och jag har haft många tankar den sista tiden. Mitt liv smyckas av så mycket som är bra. Jag har en underbar flickvän som jag alltid kan ha fantastiskt kul med på alla sätt. Den här helgen har vi haft besök av Lisa Pyttesyster. Många glada skratt, god mat, trevliga upptåg och annat skoj. Det var första gången hon besökte oss i vårt fina hem.
 
Själv har jag hunnit med en hel del. Jag har finputsat på mina skrifter om Iaido som ständigt blir uppdaterade. Man lär sig nya saker om denna konst som bygger på konsten att dra det japanska svärdet på bästa sätt för att besegra en motståndare.
 
Jag har en vecka kvar till jag ska till Linköping igen på mer slöjdutbildning, till dess har jag en del att fixa till. men det kommer jag att fixa bra. =)
 
Det var allt för nu, vi ses snart igen!
 
// Over and out!