FRÅGESTUND

Hej alla besökare!
 
Kan det vara så att ni som läser mina inlägg har några intressanta frågor att ställa till lilla mig?
 
Under den här veckan kommer jag låta er läsare skriva in frågor till mig och därefter kommer jag svara på dessa frågor. Ingen fråga är dum, kom ihåg det =)
 
// Spelmannen



.: Anonym :.
2013-10-06 | 20:18:02 |
Vad föll du för hos Marica?
Vad är det bästa med henne?
Har du något roligt barndomsminne?
Vad är det roligaste instrumentet?
Vilken låt spelar du helst och vilken spelar du helst inte - varför?
.: Marica :.
2013-10-08 | 16:10:10 | http://www.mizca.se
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon kronor?
Om du fick välja fritt - vilken bil skulle du då helst vilja äga?
Om du var tvungen att flytta utomlands, till vilket land skulle du då flytta?
Vad gör du helst när du är ledig?
Hade du någon favorit leksak eller gosedjur eller nånting sånt när du var liten? Vad isåfall?
Favoritmat?
Om du skulle bjuda en tjej på en dejt - vad är då den perfekta dejten?
Hur ser ditt drömbröllop ut?
.: Mizca :.
2013-10-15 | 20:41:41 | http://www.mizca.se
Om du fick ett frikort (att du får ligga med vem du vill utan att din partner blir svartsjuk) vem skulle du då välja och varför just den personen?

Vad väljer du helst? Att tvingas äta levergryta varje helg i två månader eller tvingas kolla på hockey/fotboll varje helg i två månader?

Favoritlåt?