LITE SLÖJDALSTER

Hej alla glada!
 
Som ni märker har jag inte varit så mycket här på sistone. Jag har haft så mycket att göra sista tiden att jag inte haft tid med det. Jag tänkte lägga ut lite bilder på några saker som jag har byggt som uppgifter i slöjdkursen.
 
En lödd blomma i bleckplåt
 
En låda med ask i bleckplåt (locket är i aluminium tror jag).
 
En pepparkaksform (Monchhichi). Gissa vem som har inspirerat mig...=)
 
Två skedar: en i färskt trä (vänster) och en i torrt trä.
 
Två täljda onödor, mest för att träna olika tekniker
 
Min sprattelgubbe.
 
En leksak med ring till.

Där har ni något att titta på =). Jag ska försöka hålla er uppdaterade kring fler av mina uppgifter efterhand som de blir klara. Man har inte alltid tid att lägga in saker här på bloggen.

Over and out för den här gången! // Spelmannen